با بهترین دیدنی های انگلیس آشنا شوید

با بهترین دیدنی های انگلیس آشنا شوید

بهترین دیدنی های انگلیس، کشور انگلیس سرزمینی سبز رنگ و پیشرو در دموکراسی پارلمانی، جالب‌ترین و بی‌نظیر‌ترین مکان‌ها را روی زمین دارد این کشور یکی از …

بهترین دیدنی های انگلیس: کشور انگلیس سرزمینی سبز رنگ و پیشرو در دموکراسی پارلمانی، جالب‌ترین و بی‌نظیر‌ترین مکان‌ها را روی زمین دارد این کشور یکی از پرطرفدارترین و پربازدید‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، انگلستان همچنان در رده ی‌اول از محبوب‌ترین مقصد‌های گردشگری در جهان قرار دارد. شهر لندن به شکل خاصی یکی از شهرهای پرجمعیت در اروپا می‌باشد و مردم سراسر جهان را با تاریخ و بناهای چشمگیرش به سمت خود جذب می‌کند.

انگلیس نیز میراث شگفت‌آور و خوبی از تاریخ دارد، انگلستان همواره دارای تاریخ و میراثی است که به آن افتخار می‌کند. موزه‌های درجه یک در سراسر کشور وجود دارد که بسیاری از آنها بازدید رایگان دارند، در حالی که آنچه از زمین سبز و زیبای انگلستان باقی مانده است، با شور و شوق و مهارت فراوان محافظت می‌شود.

در واقع، اگر از یک شخص انگلیسی بخواهید که کشور خود را از لحاظ مکان‌های دیدنی توصیف کند مطمئنا به تاریخ و بناهای با ارزش تاریخی که باقی مانده‌اند، توجه بیشتری داشته باشد.

برای سفر به کشور انگلستان و شرکت در تور لندن شما در ابتدا باید برای دریافت ویزای انگلیس اقدام کنید از آنجاییکه این کشور جزء اتحادیه ی‌شینگن می‌باشد بنابراین ویزای شینگن از الزامات مدارک سفر شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط و دریافت ویزای شینگن با ما (سفری دیگر) در ارتباط باشید.

با بهترین دیدنی های انگلیس آشنا شوید | یوروپ تورز

برای سفر به انگلستان بر خلاف بقیه اروپا، از بردن یورو به این کشور خودداری کنید، زیرا واحد پول آنها، پوند انگلیس می‌باشد. هرچند که در برخی از مغازه‌های انگلیس یورو را می‌پذیرند، اما تفاوت تبدیل به پوند را از شما دریافت می‌کنند.

حمل و نقل در انگلستان بسیار آسان است و این انتخاب با شماست که با ماشین‌های خصوصی یا حمل و نقل عمومی در سطح کشور جابجا شوید. احتمال دارد که شما بخواهید برای جابجایی در سطح شهر سوار یکی از ماشین‌های کابلی یا همان تله کابین‌های سیاه و سفید معروف در لندن شوید.

جالب است که بدانید آنها در طول زمان تغییر کرده‌اند و تبدیل به اتوبوس‌های دو طبقه قرمز رنگ شده‌اند، هرچند که این اتوبوس‌ها هم سبک قدیمی دارند اما امکانات پیشرفته‌ای را در خود جای داده‌اند.

بهترین پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مرکز شهر لندن هستید و قصد اقامت بیش از چند روز را در آنجا دارید کارت Oyster تهیه کنید زیرا هزینه‌های جابجایی و رفت و آمد‌هایتان به طور قابل توجهی کاهش میابد اما اگر کارت Oyster را نداشته باشید، مجبور خواهید بود برای بسیاری از اتوبوس‌ها یا خطوط مترو بلیط بخرید که در بسیاری از ایستگاه‌ها باجه‌های خرید بلیط جود ندارد.

شما که برای گردش و تفریح به کشور انگلیس سفر می‌کنید بهتر است در سطح شهر بیشتر پیاده روی کنید زیرا در شهر لندن پیاده روهای بزرگی تعبیه شده است که می‌توانید با خیالت راحت در یک مسیر بزرگ راه بروید و زیبایی‌های شهر لندن را تماشا کنید.

شهر لندن اولین شهری است در دنیا که بزرگ‌ترین بناها، مشهورترین موزه‌ها و پربازدید‌ترین گالری‌ها را در خود جای داده است. شما با شرکت در تور لندن نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارید زیرا هیچ روزی را بیکار در هتل نخواهید ماند.

شما می‌توانید بازدید را از چرخ و فلک بزرگ شهر که به چشم لندن مشهور است شروع کنید تا بناها و موزه‌های تاریخی که به پایان برسانید. گشت و گذار در لندن تجربه ی‌جالب و شگفت انگیزی است زیرا یک نوع سفر در زمان است. در این بخش ما به معرفی چند مورد از مهمترین و معروف‌ترین مکان‌های گردشگری انگلستان و شهر لندن می‌پردازیم:

موزه بریتانیا انگلیس

این موزه از باقدمت‌ترین و بزرگ‌ترین موزه‌های کل دنیا است. موزه‌ای زیبا و بازدید که در خیابان گریت راسل شهر لندن واقع شده است. در موزه بریتانیا آثار تاریخی مصر باستان و حتی کوروش کبیر قرار دارد. مومیایی‌های مصری، منشور کوروش، تابلوهای نقاشی بزرگان ایتالیا و دیگر هنرمندان جهان در آنجا یافت می‌شود.

این موزه با ظاهری متفاوت و شیشه‌ای که دارد جز برترین سازه‌ها از نظر معماری می‌باشد. بازدید از موزه بریتانیا رایگان است اما فراموش نکنید که زمان را تقسیم بندی کنید تا مبادا بخش‌هایی از آن را جا بیندازید.

موزه بریتانیا انگلیس | یوروپ تورز

برج لندن انگلیس

مجموعه‌ای از برج‌های قدیمی است که در بخش شمالی رود تایمز قرار گرفته و نام کل مجموعه ی‌این 22 برج را برج لندن مینامند. برج لندن در گذشته دژ رومی بوده و کم کم تبدیل به برج امروزی شد. در گذشته از این برج برای شکنجه و قتل اشخاص مورد استفاده قرار می‌گرفت از این رو این برج را برج خونین هم می‌گویند و داستان‌هایی از ارواح سرگردان هم شنیده شده است. گذشته از ترس و خوفی که در این برج حاکم است، در آنجا جواهرات، زیورآلات و زره‌های شاهزادگان شاهزادگان انگلیسی به نمایش گذاشته شده‌اند.

چشم لندن انگلیس

چرخ و فلکی بزرگ و عظیم با قد 135 متری که دارد در سال 2000 تاسیس شد و جزء جاذبه‌های توریستی شهر لندن محسوب می‌شود و سالانه هزاران بازدیدکننده به این شهر سفر می‌کنند. این چرخ و فلک در قلب لندن در قسمت شرقی رودخانه تایمز واقع شده است. تماشای شهر، ساختمان‌ها و برج‌های لندن از ارتفاعات چند صد متری تجربه ی‌شگفت انگیزی خواهد بود که حتما آن را امتحان کنید.

دهکده گرینویچ انگلیس

این دهکده که نصف النهار مبدا از آن عبور می‌کند. این دهکده ی‌سرسبز و زیبا از ساخت و ساز‌های انسانی جان سالم به در برده است. گرینویچ از آن دسته مکان‌هایی است که برای یک تفریح خانوادگی انتخاب خوبی است و می‌توانید ساعت‌ها در آنجا استراحت کنید و از طبیعت زیبای آنجا لذت ببرید.

موزه مادام توسو انگلیس

این موزه توسط توسو تاسیس شده است. اگر به دنبال هیجان و خوش گذرانی هستید بازدید از این موزه را فراموش نکنید. این موزه مجموعه‌ای از مجسمه‌های افراد مشهور جهان است. بازیگران هالیوود، خوانندگان، فوتبالیست‌ها و ورزشکاران معروف در این موزه قرار دارند. این مجسمه‌ها آنقدر واقعی بنظر می‌رسند که گاها احساس می‌کنید آنها کان می‌خورند. مادام توسو تا قبل از مرگش مجسمه‌ها را از جنس موم می‌ساخت اما بعد از او این کار همچنان ادامه یافت و به پربازدیدترین موزه در شهر لندن تبدیل گردید.

برج ساعت انگلیس

برج ساعت بیگ بن بزرگ‌ترین برج ساعت جهان می‌باشد که در شهر لندن قرار دارد. این برج در محوطه‌ی کاخ وست مینستر واقع شده است. بیگ بن آوازه ی‌جهانی دارد و نام او از زنگ بزرگ 13 تنی که داخل برج قرار دارد، گرفته شده است و در سر هر ساعت به صدا در می‌آید.

برج ساعت انگلیس | یوروپ تورز

سوالات متداول دیدنی های انگلیس

بهترین شهر کشور انگلیس از لحاط دیدنی ها، چه شهر است؟

شهر لندن اولین شهری است در دنیا که بزرگ‌ترین بناها، مشهورترین موزه‌ها و پربازدید‌ترین گالری‌ها را در خود جای داده است.

با قدمت ترین موزه جهان چیست؟

موزه بریتانیا از باقدمت‌ترین و بزرگ‌ترین موزه‌های کل دنیا است. موزه‌ای زیبا و بازدید که در خیابان گریت راسل شهر لندن واقع شده است. در موزه بریتانیا آثار تاریخی مصر باستان و حتی کوروش کبیر قرار دارد.

بزرگ ترین برج جهان در چه شهر در انگلستان واقع شده است؟

برج ساعت بیگ بن بزرگ‌ترین برج ساعت جهان می‌باشد که در شهر لندن قرار دارد. این برج در محوطه‌ی کاخ وست مینستر واقع شده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!