باغ های خوان باروسا بارسلونا | معرفی – تصویر – تاریخچه

باغ های خوان باروسا بارسلونا | معرفی – تصویر – تاریخچه

باغ‌های خوان بارؤسا بارسلونا، از جمله جاذبه‌های محبوب بارسلونا است. باغ‌های خوان بارؤسا بارسلونا هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

باغ های خوان باروسا بارسلونا از جمله جاذبه‌های محبوب بارسلونا است. باغ های خوان باروسا بارسلونا هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این پارک دارای نمایی جذاب و دیدنی است و از چهره‌های معروف مجسمه‌های بسیاری را در خود جای داده است. باغ بارسلونا در شهری پر جمعیت و شلوغ واقع شده است.

هزینه بازدید از این پارک رایگان است. این باغ دارای تله کابین، زمین‌های بازی مختلف برای کودکان و همچنین چندین مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری و سالن آمفی تئاتر است. برای استراحت می‌توانید به کافی شاپ و رستوران داخل این باغ بروید. انواع گونه‌های گیاهی نادر و گیاهان تزئینی در این باغ وجود دارد.

باغ های خوان باروسا بارسلونا | یوروپ تورز

باغ های خوان باروسا بارسلونا

باغ های خوان باروسا بارسلونا در شهر بارسلونا قرار دارد. این باغ نمایی از باغ شهری و پارک جنگلی است. در واقع با استفاده از ترکیب طرح‌های خاص جنگل و باغ به وجود آمده است. در باغ خوان بارؤسا برای تمامی سنین تفریح‌های مناسب وجود دارد.

کودکان و بزرگسالان می‌توانند از بازدید این باغ لذت ببرند. گردش در این باغ آرامش را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید از مناظر فوق‌العاده زیبایی که این باغ به نمایش می‌گذارد لذت ببرید. وجود حوضچه‌ها و دریاچه‌های مصنوعی زیبایی خاصی به این باغ بخشیده است. اگر عاشق طبیعت هستید می‌توانید ساعات زیادی را در این باغ سپری کنید. در نزدیکی این باغ هتل‌های معروفی چون one parolel وجود دارد که محل خوبی برای اقامت می‌باشد.

تاریخچه باغ های خوان باروسا بارسلونا

باغ بارسلونا یکی از جاذبه‌های تفریحی است که دارای فضایی آرامش بخش است. باغ های خوان باروسا بارسلونا بیش از ۳۲ سال به عنوان شهرداری بود. بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۶ پارک تفریحی به نام مریکال در حوالی این قسمت ساخته شد و بین سال‌های ۱۸۹۸ تا ۱۹۶۵ قسمتی از کوه‌های اطراف این پارک استفاده نظامی می‌شد.

در سال ۱۹۶۴ شورای شهر بارسلونا خواستار این زمین از ارتش شد و تأسیسات نظامی ارتش در این مکان در سال ۱۹۶۵ به کلی از بین رفت و در سال ۱۹۶۶ یک پارک زیبا در این محوطه ساخته شد.

بهره‌برداری قطعی از پارک در دهه ۱۹۸۰ به اوج خودش رسید. همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کرد. باغ های خوان باروسا بارسلونا با داشتن بیش از سی جاذبه گردشگری و یک سالن آمفی تئاتر رو باز که کنسرت‌هایی از خوانندگان معروف در آنجا اجرا می‌شد به سرعت محبوب شد.  

در اواخر دهه ۱۹۹۰ از محبوبیت باغ کاسته شد و امتیاز شهرداری نیز به پایان رسید و در نهایت پیشنهاد‌هایی که برای کاربری این باغ ارائه می‌شد با موافقت کمی رو به رو شد و سرانجام در سال ۱۹۹۸ بسته شد و در سال ۲۰۰۰ شورای شهر بارسلونا تصمیم گرفت یک باغ عمومی ایجاد کند و طرح جدید برای آن در نظر گرفت. هم اکنون این باغ برای استفاده عموم آزاد است و گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می‌کند.

نمای طبیعی باغ های خوان باروسا بارسلونا

نمای طبیعی باغ های خوان باروسا بارسلونا به صورت پله کانی است که با گیاهان مختلف پوشیده شده است. فرش‌های بزرگی از گیاهان کمیاب و چندین ساله در باغ بارؤسا دیده می‌شود. این فرش‌های بزرگ گیاهی سراسر مسیر‌های پیاده روی پارک را پوشانیده است.

چمنزار‌ها با گونه‌های مختلف گیاهی و بوته‌های رنگارنگ مسیر پیاده روی را بسیار زیبا کرده است. در باغ های خوان باروسا بارسلونا درختان مختلف مخروطی مانند سدر، کاج و سرو وجود دارد. همچنین گونه‌های دیگری از درختان سرو اطلسی، سرو هیمالیا و کاج‌های دریایی، سرو‌های آریزونا و سرو‌های مونترئی را می‌بینید.

در باغ های خوان باروسا بارسلونا درختان مدیترانه‌ای مانند زیتون، بلوط هالم، تاماریسک فرانسوی و دیگر شکوفه‌های زینتی مانند کوژونگ و درختان ماگنولیا و اقاقیا و نخل‌های بزرگ و نخل‌های کوتاه مدیترانه‌ای وجود دارد.

طراحی باغ باروسا

طراحی این باغ نمونه‌ای عالی از چشم انداز‌های طبیعی را نشان می‌دهد. در این باغ سعی شده است محیط زیست دوباره احیا شود و پوشش گیاهی زیبا به نمایش گذاشته شود. در این باغ جنبه‌های تفریحی کودکانه و قدیمی نیز دیده می‌شود.

در این باغ سه منطقه بازی تفریحی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از تفریح‌های زیبا در این باغ اجرای موسیقی زنده است. در مسیر پیاده روی پراک کوسن‌های موسیقی وجود دارد که هنگام قدم زدن روی آن‌ها موسیقی ساطع می‌شود. همچنین منطقه‌ای با خطوط فشرده و بازی‌های مناسب کوه وجود دارد.

هنر و معماری باغ های خوان باروسا بارسلونا

در باغ های خوان باروسا بارسلونا هنر معماری به صورت مجسمه‌هایی از چهره‌های معروف و شعر‌های زیبا نشان داده شده است. هنر و معماری باغ‌های خوان بارؤسا به نام شاعر خوان بارؤسا نامگذاری شده است. در ورودی اصلی در پلازا د دانته می‌توانید اشعار وی را که روی یک پلاک درج شده است مشاهده کنید همچنین در باغ‌های بارؤسا مجسمه‌های زیادی وجود دارد. که از جمله آن‌ها می‌توان به ال بلاسو، چارلی ریول و کارمن آمایا  اشاره نمود. همچنین نیکولا اورتیز همراه با حلقه‌های المپیک را هم نشان می‌دهد.

هنر و معماری باغ های خوان باروسا بارسلونا | یوروپ تورز

باغ های خوان باروسا بارسلونا از جمله باغ‌های زیبایی است که طی بیست سال اخیر محبوب شده است و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. این باغ همواره برای افرادی مناسب است که می‌خواهند یک روز در دل طبیعت سپری کنند و از سرگرمی‌های باغ لذت ببرند.

کافی شاپ و رستوران در باغ باروسا

در باغ های خوان باروسا بارسلونا ساختمان‌های قدیمی در سال ۱۹۶۵ نیز ساخته شده که تا کنون حفظ شده و از آن استفاده می‌شود. اولین ساختمان کافی شاپی است که گردشگران می‌توانند با مراجعه به آنجا از نوشیدنی‌های متنوع آن استفاده کنند. ساختمان دومی که در این باغ وجود دارد رستوران است که در آن انواع غذا‌های ملی و بین‌المللی صرف می‌شود. برای استراحت در این باغ می‌توانید به کافی شاپ یا رستوران آن بروید.  

بهترین فصل بازدید از باغ خوان باروسا

با توجه به اینکه این باغ در فصل‌های زمستان آب و هوای سرد و خنک و برفی دارد بازدید کمتری در فصل زمستان انجام می‌شود. اما در فصل‌های بهار و تابستان که بیشترین گردشگر را دارد بهتر است از باغ های خوان باروسا بارسلونا بازدید کنید. در فصل بهار و تابستان مناظر بسیار زیبایی را می‌توانید ببینید. این باغ چشم انداز زیبایی از طبیعت را به ارمغان می‌آورد. بازدید از باغ‌های خوان بارؤسا یک گزینه مناسب برای نوروز ۹۹ است. می‌توانید تعطیلات نوروزی خود را در این باغ‌ها سپری کنید.

تله کابین یک تفریح هیجان انگیز

یکی از تفریحاتی که برای هر سنی مناسب است تله کابین است. تله کابین باغ های خوان باروسا بارسلونا چشم‌اندازی فوق‌العاده از محیط اطراف این باغ را به نمایش می‌گذارد. این تله کابین ۸۴ متر ارتفاع دارد و دارای ۵۰ کابین است با امنیت فوق‌العاده بالا. سیستم تهویه این تله کابین‌ها به صورت پنجره است و از بالا باز می‌شود. درب کابین‌ها به صورت خودکار در هر‌ایستگاه باز می‌شود و به همان روش بسته می‌شود. هر کابین گنجایش ۸ نفر را دارد. در مجموع هر ستعن ۲۰۰۰ نفر را منتقل می‌کند.

می‌توانید از مسیر‌های پیاده روی باغ بالا بروید و هنگام برگشت از تله کابین‌های باغ استفاده کنید. تله کابین‌های این باغ بسیار مقاوم و امن هستند و می‌توانید نمایی بسیار زیبا از شهر شلوغ بارسلونا را مشاهده کنید. از داخل تله کابین می‌توانید عکاسی کنید و طبیعت بکر اسپانیا را برای همیشه نگهداری کنید. اگر در هنگام غروب خورشید از تله کابین این باغ استفاده کنید می‌توانید نظاره‌گر زیباترین مناظر در بارسلونا باشید.

ساعات بازدید از باغ باروسا بارسلونا

بازدید از باغ بارؤسا بارسلونا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر امکان‌پذیر است. اما از ۱‌آوریل تا ۳۱ اکتبر از ساعات ۱۰ صبح الی ۲۱ شب باز است.  

باغ بارؤسا در شهر شلوغ بارسلونا قرار دارد و برای رسیدن به این باغ می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس استفاده کنید. در قسمت‌هایی از باغ بارؤسا می‌توانید از خدمات دوچرخه سواری هم استفاده کنید.  

بازدید از باغ بارؤسا برای عموم رایگان است. امکان بردن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه نیز وجود دارد. در این باغ گاهی برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود. برای استفاده از برنامه‌های متنوع و فرهنگی این باغ می‌توانید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات بیشتر کسب کنید.

بازی های خردسالان در پارک بارسلونا

بازی‌های خردسالان در پارک بارسلونا در زمین بازی مربوط به خردسالان وجود دارد. در این زمین بازی انواع سرسره‌ها، تاب و ابزارآلات مختلف برای تولید موسیقی و بازی با صدا‌ها وجود دارد. معمولاً کودکان علاقه‌مند هستند با صدا‌های مختلف بازی کنند و خلاقیت خود را آزمایش کنند. کودکان می‌توانند در محوطه در نظر گرفته شده به بازی‌های مختلف بپردازند که هم خلاقیت آن‌ها را به چالش بکشد و هم بتواند انرژی خود را تخلیه کنند. در این پارک چندین زمین بازی برای خردسالان وجود دارد.

مهم‌ترین بازی برای کودکان خط زیپ است. در قسمت پایینی باغ بچه‌ها می‌تواند از زیپ لاین استفاده‌کننده و با آن بازی‌های مهیج انجام بدهند. بازی با زیپ لاین به کودکان احساس پرواز می‌دهد و بسیار هیجان‌انگیز است. بیرون رفتن با کودکان باعث شادی و طراوت آن‌ها می‌شود. کودکان می‌توانند خاطراتی شاد و به یادماندنی در دل طبیعت را تجربه کنند و با طبیعت کمی بیشتر آشنا شوند. طبیعت می‌تواند برای بزرگسالان ملجائی زیبا و آرامش بخش باشد.  

یکی از اهداف راه‌اندازی این باغ احیاء دوباره محیط زیست است. به همین دلیل در این باغ انواع گونه‌های گیاهان زینتی و درختان را می‌توان مشاهده کرد.

بازی های خردسالان در پارک بارسلونا | یوروپ تورز

سوالات متداول باغ های خوان باروسا بارسلونا

باغ های خوان باروسا بارسلونا چگونه تشکیل شده است؟

باغ های خوان باروسا بارسلونا در شهر بارسلونا قرار دارد. این باغ نمایی از باغ شهری و پارک جنگلی است. در واقع با استفاده از ترکیب طرح‌های خاص جنگل و باغ به وجود آمده است.

نمای طبیعی این باغ چگونه است؟

نمای طبیعی باغ های خوان باروسا بارسلونا به صورت پله کانی است که با گیاهان مختلف پوشیده شده است. فرش‌های بزرگی از گیاهان کمیاب و چندین ساله در باغ بارؤسا دیده می‌شود.

ساعات بازدید از این پارک چگونه است؟

بازدید از باغ بارؤسا بارسلونا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر امکان‌پذیر است. اما از ۱‌آوریل تا ۳۱ اکتبر از ساعات ۱۰ صبح الی ۲۱ شب باز است.  

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!