آب و هوای پاریس فرانسه در طول سال چگونه است؟

آب و هوای پاریس فرانسه در طول سال چگونه است؟

آشنایی با آب و هوای پاریس

شهر پاریس  یکی از شهرهای افسانه ای و پر از جاذبه های طبیعی و دیدنی جهان می باشد، آب و هوای پاریس بسیار مناسب و مطبوع برای گردش است. این شهر یکی از پر بازدید ترین و شلوغ ترین شهرهای گردشگری جهان می باشد.

اگر فکر سفر دارید حتماً پاریس را در اولویت خود قرار دهید و با خانواده و دوستان از این شهر عاشقانه و زیبا دیدن نمایید مطمئن باشید با یک بار سفر به شهر پاریس در فکر بازگشت دوباره خواهید بود و حتی دل کندن از این شهر برای شما سخت  خواهد بود. در شهر پاریس لحظات به یاد ماندنی خواهید داشت.

آب و هوای پاریس
آب و هوای پاریس

پاریس

پاریس پایتخت کشور فرانسه می باشد. این شهر معروفیت و مقبولیت جهانی دارد و همچنین آب وهوای پاریس بسیار مطبوع و به شهره دلدادگان معروف است. شهر پاریس یکی از رویایی ترین شهرهای جهان به شمار می آید. حتی قدم زدن در خیابان های این شهر بهترین و جذاب ترین کار برای گردشگران می باشد.

نفس کشیدن در این شهر زیبای اروپایی حس و حال جوانی و طراوت را برای انسان به ارمغان می آورد. بدون این که متوجه گذشت زمان شوید آن قدر برایتان دیدن جاذبه های این شهر خوشایند خواهند بود که زمان از دست شما در خواهد رفت.

پاریس رستوران ها و کافه های بسیار شیک و مدرن در جهان را دارا است؛ و نام پاریس با رستوران های بی نظیرش گره خورده است. شما چه در حال خوردن غذا و چه در حال خرید در هر ثانیه از بودن در این شهر زیبای فرانسه لذت خواهید برد.فرانسه و پاریس دنیای مد است و شما در سفر خود به شهر پاریس هر آنچه از دنیای مد می خواهید را خواهید دید.

پاریس
پاریس

آب و هوای پاریس در گردش

پاریس در فصل تابستان گرم و در زمستان سرد می باشد. با اینکه تفاوت بین فصول وجود دارد اما به ندرت  آب و هوای پاریس با هوای بسیار گرم و بسیار سرد مواجه می شود. در شهر پاریس بارش باران کمتر از شهرهای دیگر فرانسه است. آب و هوای کشور فرانسه به دلیل مجاورت با اقیانوس اطلس تحت تأثیر قرار می گیرد.

در فصل تابستان هوانسبتا گرم است که برای مسافران بسیار مورد پسند است زیرا از سواحل استفاده می کنند اما گاهی شدت گرما بیش از حد انتظار می شود؛ و جالب توجه است که بیشترین بارش سال در فصل تابستان اتفاق می افتد و این یک مزیت خوبی می باشد تا از گرمای هوا کاسته شود. شما می توانید در هوای دلپذیر تابستانی و با نسیم خنک که ناشی از اقیانوس زیبای اطلس می باشد در این شهر از بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید سوغاتی های خود را بخرید و از پیاده روی در بازارها و خیابان های شهر احساس شادی کنید.و از دیدن این همه زیبایی لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به پاریس

بهترین زمان سفر به شهر پاریس در فصل تابستان می باشد که آب و هوای یاریس بسیار مطبوع است. در این فصل هوا بسیار خوب و مورد پسند است. گردشگران و توریست های زیادی در فصل تابستان شهر مدرن پاریس را مقصد گردش خود قرار می دهند؛ زیرا در زمستان به دلیل هوای سرد و امکان بارش برف و تگرگ بازدید از جاذبه های زیبای شهر پاریس تا حدی سخت می شود.

برای همین اگر قصد مسافرت به شهر رویایی پاریس را دارید از خرداد ماه تا آبان ماه بهترین زمان برای سفر شما خواهد بود البته انتظار شلوغی و تراکم جمعیت گردشگران تور اروپا و تور پاریس را نیز باید داشته باشید.. این شهر با جاذبه های باور نکردنی و بسیار جذاب هر گردشگری را از هر نقطه جهان به سوی خود چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان می کشاند.

بهترین زمان سفر به پاریس
بهترین زمان سفر به پاریس

جاهای دیدنی پاریس

آب و هوای پاریس برای گشت و گذار بسیار مناسب می باشد برای همین گردشگران بسیاری همه ساله با تور اروپا و تور پاریس به این شهر سفر می کنند. شهر پاریس یکی از معروف ترین شهرهای گردشگری دنیا به شمار می آید؛ و با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی زیبایش گردشگران زیادی را سالانه در خود جای می دهد. یکی از معروف ترین جاذبه های شهر پاریس که بی شک می شناسید برج ایفل می باشد. شما می توانید از برج با استفاده از آسانسور به طبقه نهایی برج بروید و عکس های یادگاری از شهر بی نظیر پاریس بگیرید.

از موزه های پاریس می توان به موزه لوور در شهر پاریس اشاره کرد. این موزه یکی از مکان هایی است که بدون بازدید از آن نباید به سفر خود پایان داد. این موزه یکی از معروف ترین موزه های جهان به شمار می آید. کلیسای نوتردام یکی  دیگراز مکان های تاریخی و باستانی شهر پاریس است. ساخت و ساز این کلیسا بسیار طول کشید.

از بام این کلیسا شما می توانید نمای زیبای شهر پاریس را ببینید. یکی دیگر از جاذبه های این شهر از مشهورترین خیابان های جهان است که بی شک همه شما اسم این خیابان را شنیده اید. خیابان شانزه لیزه یکی از جاهای دیدنی شهر پاریس  است.در سفر به شهر پاریس و رفتن به خیابان شانزه لیزه خود را در دنیای عاشقانه و رویایی فیلم ها خواهید یافت . پس از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!