تور مونیخ 2022 | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور مونیخ 2022 | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور مونیخ، به دلیل ویژگی‌های خاص این شهر و جاذبه‌های فراوان آن مورد توجه قرار گرفته است، تور مونیخ تجربه بسیار خوب و جذابی را برای متقاضیان گردشگری …

تور مونیخ

تور آلمان همیشه پرجاذبه بوده است و در بین تورهای آلمان نیز تور مونیخ به دلیل ویژگی‌های خاص این شهر و جاذبه‌های فراوان آن مورد توجه قرار گرفته است، تور مونیخ تجربه بسیار خوب و جذابی را برای متقاضیان گردشگری رقم خواهد زد، شهر مونیخ یک شهر ثروتمند اروپایی است که از نظر داشتن جاذبه‌های توریستی کم نظیر است، مراکز دیدنی، جشن‌های مختلف و خصوصاً جشن اکتبر، امکانات بسیار مناسب شهر و برنامه‌های متنوع تفریحی و فرهنگی سبب شده است که مونیخ از نظر زندگی و بهترین شهر برای زندگی در رتبه چهارم شهرهای دنیا قرار گیرد.

اگر شما هم تصمیم به سفر گرفته‌اید و یا به دنبال تور مونیخ هستید، قبل از سفر نیاز به راهنمایی و شناخت در مورد شهر مونیخ را دارید، در این نوشته سعی می‌کنیم که تمام اطلاعات مورد نیاز برای تور مسافرتی مونیخ را در اختیار شما قرار دهیم، همراه ما باشید.

مونیخ

مونیخ سومین شهر بزرگ در آلمان پس از شهرهای برلین و هامبورگ است، مونیخ بر روی رود ایسار و در شمال کوه آلپ واقع شده است، جمعت شهر مونیخ در حدود 1.3 میلیون نفر است، مساحت این شهر در حدود 310.43 کیلومتر مربع است، در واقع شهر مونیخ مرکز ایالت بایرن می‌باشد.

طبق مدارک و شواهد به دست آمده از آوگسبورگ تاریخ مونیخ به 1158 برمی گردد، ابتدا به منظور گرفتن عواراض نمک، پلی بر روی رود ایسار ساخته شد، و بعد از حدود دو دهه در سال 1175 شهر مونیخ اهمیت اجتماعی به دست آورد، در سال 1255 وقتی که بایرن به دو قسمت تقسیم شد، مونیخ در بخش شمالی و بایرن شمالی قرار گرفت.

لوئیس چهارم که در سال 1314 به پادشاهی آلمان رسید و در سال 1328 به عنوان امپراتور رومن تاجگذاری کرد، انحصار فروش نمک را به این شهر اهدا کرد و موقعیت شهر مونیخ قوی‌تر شد، در اواخر قرن 15 بود مونیخ از نظر هنری بسیار توسعه یافت، در واقع تالار و کلیسای جامع مونیخ متعلق به این دوره می‌باشد، زمانی که دوباره بایرن شمالی و جنوبی به هم پیوستند مونیخ پایتخت سیاسی و هنر بایرن شد.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

تور مونیخ

تور مونیخ از آنجا اهمیت دارد که می‌توانیم بگوییم شهر مونیخ، به خودی خود نماینده توریستی تمام عیار کشور آلمان محسوب می‌شود، این امر به این دلیل است که اصلی‌ترین و پر اهمیت‌ترین جاذبه‌های توریستی آلمان را می‌توانید در شهر مونیخ ببیند، تور مونیخ به همین دلیل است که در همه جای دنیا همیشه طرفدارانی را داشته است، بسیاری از بناهای مونیخ پس از جنگ جهانی دوم، تخریب شده بودند که بعد از جنگ به بهترین شکل ممکن باسازی شده‌اند، معماری بسیار زیبای شهر مونیخ این شهر را به زیباترین شهر آلمان برای گردشگران و مسافران تورهای مونیخ تبدیل کرده است.

تور مونیخ برای تمامی سلیقه‌ها جذابیت خواهد داشت چرا که هر گونه جذابیتی در این شهر یافت می‌شود، موسیقی، تئاتر، انواع هنر، طبیعت، موزها، تکنولوژی، نمایشگاه‌های اتومبیل، ورزش و… همه در این شهر وجود دارند. اگر تور مونیخ را برگزیدید کودکان شما هم از تور مونیخ لذت خواهند برد چرا که در این شهر امکانات بسیاری از جمله شهربازی بزرگ مونیخ برای کودکان وجود دارد.

انواع موزه اسباب بازی، پارک‌ها، باغ‌های زیبا با امکانات مناسب و کامل برای کودکان شما در دسترس است و از بابت کودکان همراه خود آسوده خاطر خواهید بود. قیمت تور مونیخ با توجه به نوع بسته ارائه شده توسط آژانس‌های مسافرتی و مجریان تور، مدت اقامت و… متفاوت خواهد بود.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

بهترین زمان تور مونیخ

معمولاً شهر مونیخ در فصول مختلف توریست و مسافر دارد، تابستان فصلی است که بیشترین توریست در این شهر دیده می‌شوند، و جمعیت زیادی در این شهر در تابستان وجود دارد، در فصل زمستان هوای مونیخ سرد است و برف هم می‌بارد با این وجود در کریسمس مسافران زیادی جهت خرید به مونیخ می‌روند و بازارهای مونیخ در ماه‌های نوامبر و دسامبر بسیار شلوغ می‌باشد.

بهترین زمان برای تور مونیخ و سفر به این شهر می‌تواند فصل بهار باشد چرا که در این فصل هوا خوب است و تعداد توریست‌ها نیز نسبت به تابستان و نوامبر و دسامبر کم‌تر است، در ماه‌های سپتامبر و اکتبر یعنی فصل پاییز نیز دما هوا مناسب و بیشتر شبیه فصل بهار است. افرادی که قصد دارند در فستیوال اکتبر شرکت کنند اواخر ماه سپتامبر تا ابتدای ماه اکتبر (ابتدای مهرماه) مناسب‌ترین زمان مسافرت به مونیخ می‌باشد.

البته نکته مهمی که در این جا باید به آن توجه شود این است که ممکن است برای هر کسی که قصد استفاده از تور مونیخ را دارد فصلی خاص خوشایند باشد به همین دلیل بهتر است به ذائقه خودتان نیز توجه کرده باشید.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

در تور مونیخ از هاستل استفاده کنید

هاستل‌ها معمولاً به دلیل مزایایی که دارند از جمله قیمت مناسب در تور مونیخ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، هزینه اتاق‌های هاستل معمولاً شبی در حدود 15 تا 30 یورو می‌باشد، در ماه‌های سرد که تعداد گردشگر کم می‌شود این اتاق‌ها با قیمت‌های کم‌تر هم در دسترس هستند، هتل‌های مخصوص هاستل هم 60 یورو قیمت برای هر شب اقامت دارند، وای فای معمولاً در همه هاستل‌ها رایگان می‌باشد، هاستل‌ها معمولاً سرویس غذا ارائه نمی‌دهند اگر قصد دارید که خودتان در هاستل آشپزی کنید حتماً از قبل مطمئن باشید که آشپزخانه دارد.

در مونیخ هتل‌های ارزان نیز وجود دارد که حدوداً شبی 60 یورو برای اتاق دو تخته دریافت می‌کنند، اتاق‌ها وای فای دارند و معمولاً صبحانه رایگان هم می‌دهند.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

هزینه خورد و خوراک در مونیخ

رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلفی وجود دارد که قیمت غذا در آن‌ها متفاوت است اگر قصد رفتن به رستوران‌های گران قیمت را ندارید می‌توانید با کم‌تر از 18 یورو هم غذا صرف کنید، اکثر رستوران‌ها در طول روز قیمت‌های متفاوتی را برای یک نوع غذا ارائه می‌دهند، که شما می‌توانید با پرداخت پولی در حدود 7 تا 10 یورو یک ناهار با کیفیت میل کنید.

فست فودها و مک دونالد معمولاً ارزان هستند و قیمتی در حدود 7 یورو دارند، فست فود‌های بومی حتی ارزانتر هم هستند، هات داگ و سوسیس را می‌توانید با قیمت 2 تا 4 یورو هم پیدا کنید، در صورتی که تصمیم دارید خودتان آشپزی کنید هزینه یک هفته شما تقریباً معادل 45 تا 55 یورو خواهد بود.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

هزینه حمل و نقل

سیستم حمل و نقل عمومی شهر مونیخ در شرایط بسیار عالی قرار دارد، شما می‌توانید با قیمت حدود 9 یورو بلیط‌های یک روزه را تهیه کنید و یا به قیمت 16 یور بلیط‌های سه روزه را خریداری کنید و از گشت وگذار در شهر لذت ببرید، در مونیخ به قیمت روزی 15 یورو دوچرخه هم کرایه داده می‌شود، اگر علاقه‌مند به دوچرخه سواری باشید می‌توانید با دوچرخه هم در شهر گشتی بزنید.

اگر قصد دارید که بین شهرهای آلمان هم مسافرتی داشته باشید با خرید زودتر می‌توانید بلیط‌های ارزان به دست آورید، اگر قصد دارید که با اتوبوس از مونیخ به برلین بروید 24 تا 34 یور پول بلیط شما خواهد بود و اگر همین مسافت را می‌خواهید با قطار طی کنید 100-140 یورو هزینه خواهد برد.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

چند روز برای تور مونیخ کافی است؟

مونیخ شهر برزرگی است و جاهای دیدنی زیادی دارد و در واقع پکیجی از جاذبه‌های گردشگری است، حداقل شما به سه روز کامل جهت بازدید از مونیخ نیاز دارید، اگر برای تور مونیخ وقت کافی کنار گذاشته‌اید می‌توانید چند روزی هم بیشتر در این شهر زیبا بمانید.

اگر تعداد روزهای اقامت خود را چند روز بیشتر کنید می‌توانید تقریباً به طور کامل این شهر جذاب را بگردید و حتی می‌توانید به شهرهای اطراف از جمله هرتابرلین هم سفری داشته باشید، پیشنهاد ما این است که برای لذت بردن از مونیخ 5 الی 6 روز می‌تواند کافی باشد، شما در این مدت می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مونیخ دیدن کنید، و از تور مونیخ لذت کافی را ببرید.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

جاذبه‌ های مونیخ

شهرت بیشتر شهر مونیخ به دلیل جاذبه‌های دیدنی و فستیوال‌های سالانه است، تور مونیخ آلمان یکی از کم نظیرترین تورهای جهان است، مونیخ یک مرکز تاریخی دارد که بسیار زیبا است، از دیگر ویژگی‌های شهر مونیخ باغ‌ها و پارک‌های متعدد و مردم مهمان نواز و غذاهای بسیار لذیذ آن است.

شهر مونیخ به شهر راهبان شهرت دارد و شاهد این مدعا کلیساهای بزرگ و بسیار باشکوه این شهر هستند، در تور مونیخ حتماً از این جاذبه‌ها دیدن کنید، از جاذبه‌های مهم شهر مونیخ می‌توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم، که مهم‌ترین آن‌ها توضیح داده می‌شود:

میدان مارین، راتهاوس جدید، راتهاوس قدیم/موزهٔ اسباب بازی، پارک انگلیسی، پارک گوزن‌ها، باغ وحش هلابرون، کلیسای سنت پتر، کلیسای بانوی مقدس ما (فراوئن)، کلیسای تیاتینر، کلیسای میشائیل، موزهٔ بامو، موزهٔ ملی باواریا، موزهٔ آلمانی، موزهٔ شهر، موزهٔ یهود، موزهٔ هنر مصر، خانهٔ هنر، مجسمهٔ باواریا، کاخ رزیدنتس، کاخ نومفنبورگ، کاخ اشلایسهایم، کاخ داخاو

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

کاخ باشکوه رزیدنس

در تور مونیخ حتماً به کاخ رزیدنس سر بزنید، این کاخ یکی از باشکوه‌ترین کاخ‌های اروپاست، و برای چند قرن متوالی محل استقرار دوک‌ها و پادشاهان بایرن بوده است، هفت محوطهٔ بزرگ این کاخ را احاطه کرده‌اند و دارای سه بخش اصلی می‌باشد، بخش Königsbau در مقابل میدان Max-Joseph قرار گرفته است، بخش Alte Residenz که در مقابل خیابان Residenzstrasse قرار دارد و بخش Festsaalbau که مشرف به Hofgarten می‌باشد.

در سال 1579 اولین بخش این کاخ ساخته شده است و در حال حاضر بخشی از یک موزه بسیار فوق العاده به نام موزه Residenz می‌باشد، بخش دوم که Alte Residenz است جزو شاهکارهای معماری در اواخر دوره رنسانس است و در واقع نشان دهنده رشد حکومت وقت باواریا است. این مجموعه بزرگ و زیبا تعداد بسیاری از بناهای یادبود و موزه‌های مهم شهر را در بر می‌گیرد.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

کلیسای جامع بانوی ما (Frauenkirche)

کلیسای جامع بانوی ما از معروف‌ترین کلیساهای اروپا و کشور آلمان می‌باشد، ساخت این کلیسا در 1488 به پایان رسیده است و به سبک معماری لیت گوتیک می‌باشد، کلیسای جامع بانوی ما 109 متر طول و 40 متر هم عرض دارد، دیوارهای آن بسیار بلند است و دو برج هم دارد که ارتفاع آن به 100 متر می‌رسد، از ویژگی این برج‌ها گنبدهای رنسانی است، یک ردپای بسیار عجیب در کف این کلیسا وجود دارد که گفته می‌شود ردپای شیطان است و برای آن افسانه‌هایی ساخته شده است.

مدت کمی که از کلیسا پیاده روی می‌کنید به یک فضای سبز بزرگ می‌رسید که گفته می‌شود در زمان‌های قدیم بازارچه‌ای در این شهر بوده است، در حال حاضر فضای سبز این مجموعه با تندیس‌هایی از شخصیت‌های تاریخی و هنری تزیین شده است اسم این فضای سبز Promenadeplatz می‌باشد. در تور مونیخ حتماً از این کلیسا دیدن کنید.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

میدان Marienplatz

یکی از مکان‌های گردشگری تور مونیخ میدان Marienplatz می‌باشد، گفته می‌شود این میدان به عنوان میدان مرکزی شهر مونیخ بوده است و تا سال 1807 میلادی محلی برای برپایی بازارهای مختلف بوده است، تالار جدید شهر و تالار قدیم شهر در این منطقه دیده می‌شود.

بنای نمادینی به نام ستون ویرجین که در سال 1638 بنا شده است در این منطقه می‌باشد، این منطقه علاوه بر دیدنیهای مختلف، یک مقصد مهم در تور مونیخ برای خرید است که بوتیک‌ها، فروشگا‌ها، رستوران و کافه‌های زیادی در آن جا وجود دارد، جشن‌های عمومی به طور معمول در این میدان برگزار می‌شود و همیشه پر از گردشگر است در این میدان می‌توانید از هنر نوازنده‌های خیابانی هم به صورت رایگان استفاده کنید.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

تالار جدید شهر (Neues Rathaus)

مقصد دیگر گردشگران تور مونیخ قطعاً تالار جدید شهر (Neues Rathaus) خواهد بود، ساخت و ساز این بنای زیبا در 1892 به اتمام رسیده است، نمای اصلی این بنای باشکوه مشرف به میدان Marienplatz می‌باشد، رقابت تالار جدید شهر با برج‌های دو قلوی کلیسای جامع بانوی ما است، تالار جدید شهر با تندیس‌های گوناگون از شخصیت‌های تاریخی و مذهبی و المان‌های مختلف تزئین شده است، در برج 85 متری این تالار گالری ساخته شده است که می‌توانید چشم اندازهای زیبای شهر را در آن تماشا کنید، دسترسی به این گالری از طریق بالابر امکان‌پذیر است.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

کلیسای Asam

کلیسای زیبای دیگری که در شهر مونیخ، کشور آلمان بنا شده است، کلیسای Asam است که ساخت آن در سال 1746 به اتمام رسیده است و به سنت جان تقدیم شده است، سبک این کلیسا روکوکو می‌باشد، این کلیسا با نقاشی‌های رنگ روغن و سقفی و دیواری و تندیس‌های زیبا تزیین شده است، فضای بیرونی این کلیسا نیز به مانند فضای داخلی آن بسیار دیدنی است و درب ورودی آن ستونهای زیبا و حکاکی شده دارد، اکثر نقاشی‌ها زندگی سنت جان را به تصویر کشیده‌اند.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

خدمات آژانس‌ های مسافرتی برای تور مونیخ

مجریان تور مونیخ و آژانس‌های مسافرتی برای تور مونیخ خدماتی را ارائه می‌دهند که آگاهی از آنها جهت انتخاب مناسب‌ترین تور مونیخ ضروری است البنه این خدمات با توجه به بسته‌های توریستی و ترکیبات آن‌ها می‌تواند، متفاوت باشد، از جمله این خدمات می‌توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

آژانس‌های مسافرتی بلیط رفت و برگشت تور مونیخ رأی برای شما تهیه می‌کنند.

آژانس‌های مسافرتی هتل و یا محل اقامت شما را برای تور مونیخ رزر می‌کنند.

آژانس‌های مسافرتی مسئول گشت و گذارها می‌باشند و راهنما هم به طور معمول برای تور مونیخ در نظر می‌گیرند.

تهیه بیمه مسافرتی و حتی ویزای مونیخ هم می‌تواند در تور مونیخ بر عهده آژانس‌های مسافرتی باشد.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

سه نکته درباره تور مونیخ

در مورد تور مونیخ دانستن موارد ذیل شاید برای شما مفید باشد:

شهر مونیخ به شهر فوتبال معروف است و مغازه‌های مختلفی برای تیم بایرن مونیخ که زمانی علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان بازی کرده‌اند، وجود دارد.

به طور معمول در روزهای دوشنبه موزه‌های مونیخ تعطیل می‌باشد و روزهای دوشنبه برای بازدید از موزه‌ها به آن‌ها سر نزنید.

از شهر مونیخ به راحتی می‌توانید با سفر یک روزه به شهرهای اطراف چون هامبورگ، داخاو، استرنبرگ و… سفر داشته باشید.

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

اطلاعات ضروری تور مونیخ

در تور مونیخ حتماً به اطلاعات ضروری ذیل توجه کنید که در سفر می‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد:

اختلاف ساعت مونیخ با تهران از آنجا که آلمان در منطقهٔ زمانی UTC +1 واقع شده و ۲ و نیم ساعت از تهران ساعتش عقب‌تر است.

زبان رسمی در شهر مونیخ، آلمانی است.

واحد پول این کشور یورو است

ولتاژ استاندارد برق شهری در آلمان و شهر مونیخ، ۲۳۰ ولت است. دوشاخه‌ها و کلیدها از نوع F است.

کد کشور آلمان +۴۹ می‌باشد.

شماره‌های اضطراری آلمان: پلیس: ۱۱۰ و آتش‌نشانی و آمبولانس: ۱۱۲

تور مونیخ | قیمت تور مونیخ | تور مونیخ آلمان | تور مونیخ ارزان 88851080-021

سوالات متداول تور مونیخ

چرا تور مونیخ؟

تور آلمان همیشه پرجاذبه بوده است و در بین تورهای آلمان نیز تور مونیخ به دلیل ویژگی‌های خاص این شهر و جاذبه‌های فراوان آن مورد توجه قرار گرفته است.

اطلاعات مهم شهر مونیخ چیست؟

مونیخ سومین شهر بزرگ در آلمان پس از شهرهای برلین و هامبورگ است، مونیخ بر روی رود ایسار و در شمال کوه آلپ واقع شده است، جمعت شهر مونیخ در حدود 1.3 میلیون نفر است، مساحت این شهر در حدود 310.43 کیلومتر مربع است، در واقع شهر مونیخ مرکز ایالت بایرن می‌باشد.

بهترین زمان برای اقدام به تور مونیخ چه زمانی است؟

معمولاً شهر مونیخ در فصول مختلف توریست و مسافر دارد، تابستان فصلی است که بیشترین توریست در این شهر دیده می‌شوند، و جمعیت زیادی در این شهر در تابستان وجود دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!